amandadunder

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av amandadunder - 18 augusti 2011 22:43

usch vad trött jag är idag, helt sjukt. blir en tidig kväll, ikväll.

mötte upp linda runt tre idag, vi gick till henne och spelade skip-bo och kollade på min efterlängtade festival! (filmen) efter den var vi båda väldigt trötta så det blev en ny omgång skip-bo. vi traskade sedan iväg till terminalen och mötte upp denise. vi gick omkring en stund och runt halv nio gick vi till skeppet. jag beställde två pizzor, en till mig och en till pappa. gick hem med dom, linda och denise gick hem till sig.

nu har jag suttit och pratat med pappa och farmor en stund.


imorgon går jag och äter på kinan med robbin och i helgen blir det att umgås med mina vänner, sista dagarna på sommarlovet. kan inte påstå att detta sommarlov har vart så mycket att hänga i julgranen faktiskt! skit väder men kanon vänner!

godnatt...

/a

Av amandadunder - 18 augusti 2011 12:59

åt nyss en stor tallrik med mjölk och flingor. har vart ut och gått en stund nu på morgonen. skönt!

ska alldeles strax börja fixa mig och sedan träffa linda.


blider på mina inköp från igår.

   poncho-rut mfl.   skor-skopunkten   mascara-H&M. toffsar-cubus. ring-åhlens.


köpte också två saker till linda som hon ska få i försenad födelsedagsprisent.

/a

Ovido - Quiz & Flashcards