amandadunder

Alla inlägg under november 2011

.

Av amandadunder - 20 november 2011 15:06

huvudvärk.

får nog skylla mig själv som inte använder mina vackra glasögon. men jag överlever, det har jag gjort hela mitt liv.

sitter hemma hos robbin och kollar på tv. nyss gjort klart svenka läxa som skall vara klar och inskickad idag. helgen har vart rätt bra, igår tog vi det lugnt hela dagen och spelade kort, åt pizza och sådant där. i fredags var det lite party hemma hos billy, en ganska bra kväll faktiskt. jag fick också min jacka i fredags, jag är så lycklig över den. den är så fin!!


bloggulater?

/a

 

.

Av amandadunder - 15 november 2011 22:32

du får inte skrämmas så där systeryster.

loveu!

 

Av amandadunder - 10 november 2011 14:39

svenska, vilket jävla påhitt.

jag kan prata och skriva räcker inte det? varför skall man kunna epoker och skit.

sitter i skolan och har femton tusen uppgifter att göra klart till på söndag. allt handlar om samma sak, hur ska detta gå? får göra det bästa och hoppas att det fungerar.

igår kväll satt jag och pluggade som en tok till idrotts provet imorgon. det som inte alls skall vara imorgon, jag är så bra! satt där och blev arg i onödan på svar som inte finns. det är väl klart när vi inte ens är klara inför provet.


onsdagen den 30 november klockan 18.30 är det frisyrvisning och öppethus på frisör avdelningen på praktiska. alla som känner sig intresserade får jätte gärna komma och kolla, samt fråga oss om allt ni undrar över!


/a

Av amandadunder - 7 november 2011 21:34

måndag igen!

ligger i soffan med hela(typ) familjen och kollar på det okända. pratade precis klart med pappa och elsa i iChaten, dom skulle ut och gunga. denna helg har vart awesome. fredagen spenderades med en underbar mamma och syster i stan. käkade sushi och hälsade på maria. på lördagen var det halloween firande med de absolut bästa människorna som finns och på söndagen blev det en super mysig bingo kväll med farmor och tildius. 


mitt huvud är inte på topp tror jag, hjrnan hänger inte riktigt med mina tankar. jag är sjukt trött men ändå kan jag inte sova ordentiligt. blir nog bättre efter jullovet? hehe..

/a

 

   

Av amandadunder - 4 november 2011 13:12

fredag ?


Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards