amandadunder

Alla inlägg under februari 2012

Av amandadunder - 9 februari 2012 21:58

jag har skaffat mig en ny blogg, kolla den gärna. 

ni hittar mig nu på:


http://nattstad.se/amandadunder

 




Av amandadunder - 8 februari 2012 13:56

arbetsförmedlingen.

sitter i soffan med datorn i knät och tvn på i bakrunden som visar något skitprogram från nickelodeon.

stickningen ligger också så fint bredvid mig och förväntar sig att bli färdig någongång, hellst förra året.

men vi får väl se hur många år denna halsduk tar?

om en timma skall robbin befina sig hos arbetsförmedlingen, vi har just skrivit klart det personliga brev som han skall ha med sig dit. duktigt att slänga ihop ett ganska bra på bara en timme faktiskt. nu ska det bara skrivas ut.

idag mår jag faktiskt mycket bättre, illamåendet är borta, halsen är som ett lite finare sandpapper idag men magontet är kvar fast i en betydligt mildare form.


Jag måste bara säga att jag är stolt över min fina vän Linda som är så duktig!

hon vet själv vad jag pratar om.


de två absolut bästa människorna i mitt liv!

 


puss

/a

Av amandadunder - 7 februari 2012 13:51

toddlers & tiaras.

blev hemma idag, magont, illamående och halsen känns som sandpapper. sitter i vardagsrummet och kollar på tv samtidigt som den mycket tysta diskmaskinen är igång. har suttit  och letat ny musik till mobilen hela morgonen och nu är jag klar. på tvn visas toddlers and tiaras, måste vara det sjukaste programmet som visats på tv. tycker så synd om flickorna som blir tvingade till att göra skönhetstävlingar. stackarna är allt från 2 månader till 7år mer ser ut som 35+ med sina löständer, peruker, och överdrivna kläder.


är jag frisk till på fredag så spenderas dagen med underbara tjejer hemma hos linda med mat och mys!


blogulater. (om jag orkar)

/a


 en bild på mig och min älskade syster får avsluta detta inlägg.

    


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards