amandadunder

Alla inlägg under april 2011

Av amandadunder - 29 april 2011 09:00

gud så härligt att det är fredag, den här veckan gick verkligen fort!

åker till skolan med tio bussen, slutar klockan tre. då ska jag gå på stan med linda, sen hem och fira syster och äta lite smörgåstårta, sedan dra till madde för att fixa hennes och daniellas löshår.

sitter just nu och lyssnar på musik, måste passa på att lyssna sönder på spotify eftersom att det snart inte är gratis längre. tror att de kommer förlora väldigt många på detta faktiskt, iallafall mig. tycker att det käns onödigt att skaffa premium när jag bara lyssnar några timmar i veckan. och det andra för 49kr käns också ovärt för jag lyssnar iallafall mer än tio timmar i månaden.


ha en underbart bra dag i skolskenet!

/a

Av amandadunder - 28 april 2011 13:35

     

Av amandadunder - 28 april 2011 13:26

imorgon är det fredag, då blir det att fira systeryster och gå på stan med Linda.


kom nyss från gymmet, har gymmat och solat. visste inte att man kunde få fräknar på läpparna, men det kunde man tydligen. just nu ser jag ut som en prikikorv i ansiktet och armvecken!

nu ska jag platta till håret och sen gå ut och träffa Anna en stund. underbart väder ute!

på lördag åker jag till Linda runt tolv, färgar hennes hår och fixar mig. sedan gå vi till Ellabella för en chill kväll med underbara människor, grillning och alkohol, det är ju trotsallt valborg.

/a

Av amandadunder - 25 april 2011 09:11

nu är det sista dagen på lovet, tatt!

fick en liten kusin inatt, great att hon kom på min systers födelsedag. då kommer man inte glömma bort när hon fyller år i alla fall!


grillningen i fredags var toppen, underbara människor med dock mycket segt fram mot elva sådär men donken piggar alltid upp. har spenderat min helg i berg, mest chillat bara. vart ute i solen och spelat kubb och hoppat studsmatta också, har vart så skönt väder den senaste veckan, så kommer allt förstöras med lite regn på onsdag. awesome!


idag kommer pappa, karen och elsa hem.

nya converse och mariocart till mig!

hör av er om ni vill hitta på nå en stund, pusspuss.

/a


 

Av amandadunder - 21 april 2011 10:41

hungrig.. ska man äta då kanske?

Av amandadunder - 20 april 2011 11:21

igår vart en mysdag, gick till "albertbryggan" och solade med daniella och anjelica. anji åkte ganska tidigt så bara jag och danni kvar. pratade och hade det skönt. när vi skulle gå där ifrån så sa det plötsligt plums och daniella stackarn tappade sin iPhone i vattnet. vet inte riktigt hur hon lyckades, hon måste ha haft tankarna någon annan stans. så ja den som vill ha en ny mobil kan ju dyka ner och leta. får hoppas att hon får en ny.


jag kom på mer saker till min lista..

8. byta kön för en dag, då skulle jag slå mig så hårt jag kunde mellan mina ben och se om det verkligen gör så ont.

9. byta kropp med någon jag inte tycker om och göra allt man kunde göra.

10. ramla ner för en rulltrappa och ha om kull alla som står där. BOWLING!


jag skulle kunna skriva saker i evigheter med tror det blir drygt att läsa.

på fredag blir det grill och mys med mina underbara vänner!

blog u later!

/a

Av amandadunder - 19 april 2011 10:07

god morgon.

ännu en strålande dag ute, awesome!


jag har funderat över galna saker jag skulle vilja göra, eller ja jag vill veta om det går eller hur det känns. men jag tror inte jag skulle vilja föllfölja det med tanke på konsekvenserna. 

1. hoppa från skrapan för att se hur mycket det killas i magen.

2. ta satts och hoppa ut genom ett fönster som de gör på filmer, går det?

3. "tappa" balansen och rulla ner för den fina branten jag har nedanför mitt hus.

4. slå huvudet i väggen så hårt jag kan, för att se hur hårt jag faktiskt kan göra det.

5. lägga mig mellan järnvägsspåren och se fall jag var tillräckligt liten för att klara mig när tåget kom.

6. klämma fingrarna hårt som fan i en dörr, gjorde det när jag var liten men kommer inte ihåg hur ont det gjorde.

7. hamna i koma utan konsekvenser i två dagar och se hur många som brydde sig när man vaknar.

finns säkert mycket mer men kommer inte på mer för tillfället.

men en sak jag verkligen skulle vilja göra är att skrika på alla jävlar som trycker på stopp knappen på bussen fast den redan kommer stanna där för det är slutstationen. det är ju inte direkt så att om man inte trycker på knappan när man är vid OK så vänder bussen och tar med alla till stan igen.. idioter


/a

Av amandadunder - 18 april 2011 13:55

kom nyss från gymmet, har gymmat i två timmar och efter solade jag.

gud så sköntdet var.

det är så himla härligt väder ute, snart är det verkligen sommar!

ska nog hoppa in i duschen sen ta mig en liten promenad.

hör gärna av er om ni vill ses en stund.

/a

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards