amandadunder

Alla inlägg den 7 april 2011

Av amandadunder - 7 april 2011 09:54

godmorgon,det var skönt att få sova tills man vaknar.. av sms  

blir ingen skola för min del idag, ska till tandläkaren halv tolv så hinner inte till skolan innan vi slutar eller tills vi börjar, ganska skönt ändå. Mäddiepäddie slutar runt två idag, då ska vi gå och köpa färg och sedan färga hennes utväxt. imorgon ska jag sola och träffa linda, känns som att det var evigheter sedan jag umgicks med någon. måste bli bättre på att lyfta på rumpan och ta mig utanför dörren!


igår var det en extra APU insatt föresten, börjar tycka att det är roligare och roligare nu. fick stå och göra folieslingor med olika tekniker och färger på ett dockhuvud. jag märker att de på salongen vill lära mig saker och det tycker jag är jätte skönt, jag älskar att lära mig nya saker och träna på gamla. jag gjorde också en fönuppbyggnad på 34min, otroligt nöjd!


nu är det dax för lite frukost, blog u later.

/a

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards