amandadunder

Alla inlägg under februari 2011

Av amandadunder - 28 februari 2011 16:28

d
o you ever feel like a plastic bag ?
 

Av amandadunder - 28 februari 2011 13:49

idag vaknade jag ca 07.26 av att en liten fröken Elsa skrek och "pratade" i köket. sen kunde såklart varken jag eller Robbin somna om så då vare bara att gå upp och äta frukost. Awesome

idag ska jag nog träffa ellabella en stund, det var så länge sen.. käns det som iaf, så ska väl klä på mig och fixa lite snart. a så fort jag orkar pallra mig ur sängen.

imorgon åker jag till stan med linda och shoppar loss litt, bara hon och jag.

onsdagen kommer jag att spendera med min underbara klasskamrater och på torsdagen blir det västerås med gänget hos Natta och antagligen lite annat folk, jag vet inte.


ha en UNDERBAR dag  !

/a

.

Av amandadunder - 24 februari 2011 13:31

mirror mirror on the wall..

love you  

  

/a

Av amandadunder - 23 februari 2011 13:49

sitter i köket och tuggar på ett digestive kex, mums.

sjuk idag, feder och svullen hals. toppen!


igår var det trippel boll i skolan, så stolt över mina tjejer! sjukt duktinga var vi, vann över alla ettor men dok inte tvåorna. haha ja det finns också så många patetiska människor som tar allt på blodigt alvar. två tjejer från två olika lag var helt crazy! puttades, skrek, slog och ja jag vet inte allt vad de höll på med. men det allra roligaste var väl när den ena "ramlade"... det var fotboll den gången, louise tog bollen av den där tjejen och då kollar hon på louise och slänger sig på backen, tar sig på foten och skriker "OMG, AAAAAAAAJ!" självklart fick hennes lag en straff då, hon haltar fram till bollen tar sats och skjuter så hårt hon bara kan med den "onda" foten och springer sedan iväg utan några problem. ja så ont gjorde det  


tog pricktest idag föresten, visade ingenting, dom gjorde ingenting men fick ytterligare fyra nya salvor på recept för min hy. snart badar jag i olika salvor och krämer. AWESOME?

/a

Av amandadunder - 17 februari 2011 13:14

jag hatar hicka, jag har det minst fem gånger om dagen. nu har jag det för 3e gången idag, AWESOME!

jag hade sönder robbins mobil imorse, ljudet paja och den buggar. stackarn!

jag är alltid så klumpig. jag skulle ta någonting som låg på bordet och råkade ha ner hans mobil, självklart stod det ett jävla vattenglas precis under så den åkte rätt ner i det. har tappat både hans och min i ett två gånger förut men då har jag haft tur, idag hade jag det inte.. befr så heeeeeeeeeemskt mycket om ursäkt älskling!  


/a

Av amandadunder - 13 februari 2011 15:48

sitter just i köket och bebis ligger i sängen och kollar på tv.

i fredags gick vi över till billy och umgicks lite, hade mycket trevligt.

igår åkte jag och robbinin till stan, handlade lite kläder och åt mat på gränden.

har inte hunnit göra så mycket idag, åkte från berg för ungefär en timme sedan. älsk körde hit, han är så duktig. nu fattas bara lite bättre koll på växlarna och teori sen är allt klappat och klart för ett körkort!

nu fick jag ett sms av robbin där det står "du får gärn komma med lite dricka".. ja jag förstår att han måste skriva sms, det kan bli ansträngande att prata när han ligger två meter ifrån mig. jaja, jag får väl ge han lite då så han slipper lyfta på rumpan och gå ända hit!  

cya.

/a

Av amandadunder - 8 februari 2011 20:01

hejhallå.

sitter just nu vid köksbordet och chillar lite.

hade apu idag, gjorde en permanent som jag blev riktigt nöjd med! vi har 1h och 30min på oss som mest och jag gjorde den på 1h och 20min, 10minuter tillgodo.

mamma kom förbi en stund idag också och blev klippt, eller nja ska man kalla det att klipa sig? tog en knapp centimeter, hon vill ju spara ut så långt hon kan och det förstår jag. vill ju själv ha långt hår igen, fast alla säger att jag ska ha kort men har liksom fortfarande inte hunnit vänja mig eftersom jag altid haft långt hår.


80-talskvällen...

jo den var helt awesome, blev lite galet på slutet bara men jag älskar mina änglar ändå. såna här helger och tjejkvällar borde vi ha oftare, right?

jag, danni och anji har haft nu.. vem står på tur   ?


ska hoppa in i duschen nu sen krypa ner i sängen och dejta kudden.

godnatt!

/a

            love u girls.

Av amandadunder - 5 februari 2011 13:20

jag älskar dig amanda / r  

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards