amandadunder

Alla inlägg under februari 2011

Av amandadunder - 5 februari 2011 13:10

sitter i sängen, halv sover och robbin kollar på lets dance.

ska snart packa väskan och bege mig mot ellabella, där blir det fix tillsammans med henne inför 80-talskvällen. galet taggad även fast det bara blir hallonsaft med ett paraply för mig. men man kan ju så klart ha kul endå, right?  


justja, innan jag drar till ella blir det ett snabbt firande av Elsa som fyllde ett förra veckan och inte hunnit firas än.

lägger upp bilder från kvällen imorgon eller någonting sådant.

ha det bäst!

/a

Av amandadunder - 3 februari 2011 21:51

träffade Anna efter skolan, gick på stan ett tag åkte sedan hem och mötte Linda över en pizza. mycket trevligt!


dagens fynd:

   Smycken-Ur&Penn. Värmeskydd-H&M   Tröja-H&M   T-shirt-H&M   Kofta-Gina Tricot


/a

Av amandadunder - 3 februari 2011 12:54

gick till skolan idag även fats jag inte mår helt okej.

röntgen bilden igår visade att luften minskat, snart är den nog borta helt.. hoppas jag. gör ont till och från men det kan jag leva med faktiskt.

efter skolan möter jag upp Anna för en liten avslapnande shopping runda. det förtjänar jag faktiskt efter denna jobbiga vecka.

lägger upp bilder sen på vad jag köpte, nu ska jag fortsätta med min underbara datakunskap!!  


blog u later?

/a

Av amandadunder - 2 februari 2011 12:05

hallådär  

vaknade för en kvart sen, skönt att få sova ut!

sitter i sängen och lyssnar på musik med tvn på i bakrunden.

ska nog snart äta lite frulle och klä på mig, mamma hämtar upp mig kvart över ett.

ska som sagt i till stan och röntga om lungorna för att se om det blivit någon förändring med luften. hoppas det blivit bättre annars får jag en sån där sak i sidan som pumpar ur luften och det tar galet lång tid sa pappa. 

hör av mig om resultatet sen. ha en bra dag!

/a

Av amandadunder - 1 februari 2011 12:12

sträckning i muskeln var det va?

nej verkligen inte.


i söndags kom min smärta på den vänstra sidan tillbaka, fast värre.

pappa ringde telefon jouren och tanten i telefonen bad min åka till barnakuten i västerås. vi kom dit tio över två och var klara runt nio. där emellan hade jag gjort ekg, blod prover och massa annat. träffade doktorn vad sex och han skickade mig till lungröntgen. kvart i nio kom en annan doktor fram till mig och sa att röntgen bilderna var klara. det visade dig att jag hade "pyspunka" på lungan och därför fått luft i lungsäcken. fick sova kvar på sjukhuset under natten med syrgas i näsan för att se om luften skulle försvinna av sig själv. på morgonen röntgades jag om för att se om luften var borta. det var den inte men det hade varken blivit mer eller mindre luft. jag skickades hem för att få ta det lungt. blir det värre skulle jag åka in igen.

imorgon klockan två har jag tid för en ny röntgen igen och är luften inte borta då vet jag inte riktigt vad som händer men vi får väl se.


/a

    

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards