amandadunder

Alla inlägg under januari 2011

Av amandadunder - 27 januari 2011 16:00

vill du ha fler läsare till bloggen? klicka på länken och registrera dig nu.

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=mandihforsure


  

Av amandadunder - 27 januari 2011 15:40

slutade tidigt idag, jätte skönt!

sitter vid köksbordet och äter lite, ska snart möta anna.

vad händer i helgen då? är väldigt sugen på att göra någonting men vet inte vad..

hör gärna av er om ni vill ses?


ingen blogg dag idag märkte jag, blog u more later!

/a

Av amandadunder - 23 januari 2011 16:31

fredagen började jätte bra, hade jätte kul!

men självklart finns det såklart personer till allt..

fick nästan en sönderslagen glasflaska i ansiktet och handen när jag försökte stoppa en viss person från att göra någonting dumt, och robbin blev jagad med den. låter trevligt? jag undrar hur det blev med S dagen efter, hörde iaf att det inte skulle bli så kul.


har bakat drömmar med liiite hjälp av robbin, eller nej hjälp ska jag inte kalla det men han kolla på i alla fall. dem blev super goda! nu ska jag hjälpa till med maten så den blir fortare klar, är galet hungrig.


/a

Av amandadunder - 21 januari 2011 12:51

äntligen fredag!

sitter i skolan just nu och planerar ett radio program till engelskan.

blir säkert kanon bra.

slutar fyra, käns lite segt på en fredag men man får vänja sig, right?

efter skolan drar jag mig hemmåt för att äta och fixa till mig lite och sedan gå till micke för att parta lite.


jag har klippt mig föresten, blev så irriterad på de långa strån jag hade på huvudet imorse så jag klippte av dem. vet inte än om jag blev nöjd, men jag har hört av många idag att det passade mig bra med kort hår, får väl hoppas det!


blog u later.

/a

Av amandadunder - 20 januari 2011 13:18

beställde just ett par skor på nelly.

så galet snygga, helt kär!


  



/a

.

Av amandadunder - 19 januari 2011 14:18

inatt drömde jag att min pappa bad mig döda sju personer som sett saker de inte borde sett, så jag, linda, ella och min syster drog in till stan och stannade utanför min salong där pappa väntade och förklarade vad jag skulle göra. jag sprang upp för kullen där det gamla vita huset stod och började klippa gräsmattan... jag körde sedan över sju personer med klipparen och fick dem att se ut som gräs. 


vart kommer drömmarna ifrån egentligen? och varför drömmer man sådana konstiga saker som man gör?

helt galet ju.


/a

Av amandadunder - 19 januari 2011 13:05

när man säger att man står på egna ben och när man säger att jag klarar av det här! 
vad menar man då? 
att man klarar det med sina nära på sidan eller att man klara det med vägledning av misstag och upprepade saker som ständigt återkommer? eller att man träffas av en impuls som just då känns bra? 
eller att man bara gör det som känns rätt för tillfället? kan man någon gång vara helt säker ? 
eller är man bara ordagrann och inser att man inte har något handikapp som inte låter en stå på två ben?


 

Av amandadunder - 18 januari 2011 14:42

hellå.

nu har jag skaffat mig en ny blogg, tidigare hittade ni mig på amandadunderr.blogg.se. jag ska försöka att hålla den här bloggen vid liv och skriva lite oftare än vad jag gjort tidigare. men det är ju så, man har perioder då man skriver flera gånger om dagen och plötligt blir det en gång i månaden utan att man ens tänker på det.


just nu sitter jag och lyssnar på lite musik och tv:n är igång men har igen aning om vad som är på. var hemma från skolan igår och idag, har fått en sträckning i min vänstra bröstmuskel och det börjar bli en infektion som gör att jag får svårt att andas. så för min del är det bara att sitta här och ta det lugnt... tråkigt, men sådant som händer ibland.


ha det bäst.

/a


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards