amandadunder

Alla inlägg under juni 2011

Av amandadunder - 30 juni 2011 16:54

hallå.

harde det jätte trevligt och mysigt i sthlm hos min kära syster och johan.

ganska mycket krångel med tågen hem bara. när jag kom till centralen för att ta ett tåg som skulle gå 17.02 så stod det fem tåg till västerås och väntade. det hade alltså inte gått tåg på en och en halv timme. alla var försenade. alla tåg blev proppade men ett som egentligen inte skulle gå men som gick ändå var bara halv fullt och där satte jag mig. tåget rullade iväg 17.34, äntligen p väg hem tänkte jag. efter tio minuter stannar tåget och står still i fem minuter. sedan ropar de ut över tåget att vi blivit iväg skickade på fel spår. det vara bara för tåget att backa tillbaka till stationen och byta spår. när vi sedan kom iväg igen så var det fel på alla spår utom ett i sundbyberg så där fick vi stå i tio minuter och vänta på våran tur. var framme i västerås 19.02 ganska rolig åktur, a fast näe.


idag har jag ialla fall vart på sanda med daniella, linda, linn, madde, jocke och ante. en mycket skön dag, som vanligt så badade jag inte men det gjorde de andra. jag tycker liksom inte om att bada, det bara är så. kom hem för en halv timme sedan. då gick jag raka vägen in i köket och tog mig ett glas vatten! MUMS, det satt fint kan jag lova. skall nog slänga mig i duschen en snabbis nu.


ha det bra ute i värmen, härligt!

/a

Av amandadunder - 23 juni 2011 11:10

drar väl till stan med lina om en stund, efter det ska vi hem till mig och tjocka langos!

lägger upp bilder på vad jag köpte sen. om jag hittar någonting som faller mig i smaken det vill säga.

/a

Av amandadunder - 23 juni 2011 01:51

grattis till mig, hurra hurra..

klockan är strax två och jag är inte ett dugg trött. har en snarkande Robbin bredvid mig och tvn framför mig som just nu visar ett gammalt avsnitt av The Simpsons.

någon som vill slå någonting hårt i mitt huvud så jag somnar en stund?

skulle vara rätt awesome..

/a

Av amandadunder - 22 juni 2011 00:26

godnatt då!

 

Av amandadunder - 21 juni 2011 13:56

hallå.

igår blev jag firad hos mamma, trevligt.

kom ganska mycket människor, käkade världens godaste smörgåstårta och rulltårta!

jag fick:

blommor

halsband
tre björn borg parfymer
kort på mig
3400kr
en teckning från lilla emilia.
hål i tungan (fast för en månad sedan)
tack så jätte mycket för att ni kom och för mina presenter!

idag skall jag träffa Ellabella och mysa lite innomhus, efetrsom att vädret ute inte är så värst lockande som vanligt!

/a

.

Av amandadunder - 20 juni 2011 15:32

varför får jag alltid håret fullt av mascara när jag sminkar mig?

där ska det väl inte vara..

Av amandadunder - 19 juni 2011 22:12

är det detta som kallas sommar?

jag är inte beredd att hålla med om det faktiskt.. 

jäkla skit väder, vad är det som händer? jag hade för mig att sommaren brukar vara varm och underbar, det bästa på hela året. tror jag förstått fel, eller?


igår var det i alla fall uppehåll från regn nästan hela dagen, skönt det eftersom att vi hade födelsedagsfirande på gång. det var en ganska skönt och soft kväll med mycket underbara människor faktiskt. lite synd bara att nästan alla dragit innan klockan slagit tolv. jag, ellinor, ella och linda var kvar och krigade fram till halv två. då hände en lite olycka med en "boll" och ett huvud, så vi bestämde oss för att partyt var slut. vi plockade undan, sa hejdå kramades och gick hem.

idag har jag bara tagit det lugnt och spelat mario kart.

imorgon blir det till att fira mig hemma hos mamma, då blir det smörgåstårta för hela slanten! mums..

/a

 

Av amandadunder - 17 juni 2011 14:14

idag fyller min ellabella år!

grattis till henne och till madde för hennes student.


ligger ensam i sängen här hemma. det kurrar i magen och jag funderar på vad fan som ska hända idag?

är van att höra elsas underbara men dryga skratt och skrik på morgonen men inte idag. pappa, karen, elsa och pat åkte nämligen till stockholm i morse, men jag kunde inte följa med. lite tråkigt.

imorgon blir det party och mys för hela slanten. dax att fira mig och ellabella som båda blir 17. hon idag som sagt och jag på torsdag!


här kommer en bild på madelein från igår.

vackra människa!

 

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards