amandadunder

Direktlänk till inlägg 25 april 2011

måndag

Av amandadunder - 25 april 2011 09:11

nu är det sista dagen på lovet, tatt!

fick en liten kusin inatt, great att hon kom på min systers födelsedag. då kommer man inte glömma bort när hon fyller år i alla fall!


grillningen i fredags var toppen, underbara människor med dock mycket segt fram mot elva sådär men donken piggar alltid upp. har spenderat min helg i berg, mest chillat bara. vart ute i solen och spelat kubb och hoppat studsmatta också, har vart så skönt väder den senaste veckan, så kommer allt förstöras med lite regn på onsdag. awesome!


idag kommer pappa, karen och elsa hem.

nya converse och mariocart till mig!

hör av er om ni vill hitta på nå en stund, pusspuss.

/a


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av amandadunder - 9 februari 2012 21:58

jag har skaffat mig en ny blogg, kolla den gärna.  ni hittar mig nu på:   http://nattstad.se/amandadunder        ...

Av amandadunder - 8 februari 2012 13:56


arbetsförmedlingen. sitter i soffan med datorn i knät och tvn på i bakrunden som visar något skitprogram från nickelodeon. stickningen ligger också så fint bredvid mig och förväntar sig att bli färdig någongång, hellst förra året. men vi får v...

Av amandadunder - 7 februari 2012 13:51


toddlers & tiaras. blev hemma idag, magont, illamående och halsen känns som sandpapper. sitter i vardagsrummet och kollar på tv samtidigt som den mycket tysta diskmaskinen är igång. har suttit  och letat ny musik till mobilen hela morgonen och nu ä...

Av amandadunder - 19 januari 2012 15:02


studiedag! vaknade klockan halv tolv av att magen försökte kontakta mig och be om lite mat. den lyckades! har nyss duschat och klätt på mig, ligger i sängen med datorn i knät och en templerun beroende pojkvän bredvid mig. om en stund ska jag g...

?

Av amandadunder - 17 januari 2012 22:25

trött och livet är på topp!hörs då

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards