amandadunder

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av amandadunder - 15 augusti 2011 13:01

nu är det måndag igen och om en vecka är det skolstart. ska bli både kul och jobbigt!

helgen har vart ganska lyckad i alla fall, fredagen började jätte bra och slutade lite mindre bra kanske,inget ovaligt. på lördagen gick jag robbin och fyra vänner på en lite lunchdejt på la torre. vi bestämde att vi skulle försöka göra ett nytt försök att fira linda och det gjorde vi och lyckat blev det med. igår tog jag och robbin det lugnt hela dagen låg inne framför tvn och spelade mario kart. runt halv tolv gick vi ut en sväng och träffa ellabella och jack. pratade lite skit en stund sedan gick vi in och kollade film. idag är jag så trött att jag inte riiiktigt vet vart jag ska ta vägen, orkar inte ens göra lite frukost fast magen skriker på mig och verkar en smula arg.
träffar linda en snabbis runt fyra innan jag drar till gymmet!!!


ha det så bra då i det varma och sköna vädret.. NOT.

/a

Ovido - Quiz & Flashcards