amandadunder

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av amandadunder - 10 augusti 2011 13:33

åkte in till akuten igår, satt där i några timmar och chillade. tog prover och röntgen bilder men de kunde inte se någon luft ficka i lungan den här gången. riktigt konsting eftersom att jag upplever samma smärta denna gång som de två andra gångerna. det blir väl att bara ta det lugnt ett par dagar nu, iallafall idag!

så här ligger jag i sängen med en handduk på huvudet. idag ska pappa göra tacopaj och majskolvar till middag. det ska bli så gott så jag har inte ens ätit frukost än, fastän jag vaknade för ca tre timmar sedan.


jag är på ett riktigt shopping humör!

måste införskaffa mig nya byxor och en ny mascara. hoppas att ellinor är frisk och att jag har orken imorgon, för då blir det västerås!

/a




jag städade mitt rum innan jag åkte på semester, har vart hemma i två dagar.

syns det?

 

Ovido - Quiz & Flashcards