amandadunder

Alla inlägg den 25 juli 2011

.

Av amandadunder - 25 juli 2011 16:02

blev ingen tatuering för älskling dag, inge har blivit mat förgiftad eller någonting sådant. han skulle ringa upp så fort han var tillbaka på jobbet igen och ge robbin en ny tid så fort som möjligt.

"haha, den killen råkar alltid ut för saker, han borde hålla sig hemma!"/farmor

 

Av amandadunder - 25 juli 2011 11:51

idag vaknade jag ovanligt tidigt, halv elva.

denna helg har vart en väldigt mysig sådan!

fredag: färgade lindas hår brunt, impulsgrej såklart. myste tjockade och kollade på film med tre underbara vänner.

lördag: åt god mat hemma hos robbin, drog på bilträff i stan med två fina vänner och en underbar pojkvän. mötte upp älskade linda och jocke där inne. 

söndag: blev upphämdat av maria klockan elva, satt barnvakt åt söta lilla mimmi medans alex och maria grejade i köket (de håller på att göra om allt från början.). kom hem klockan åtta, då kom robbin och jack hämtade upp oss. åkte till michaela en sväng och sedan till statoil för en chips runda.


nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik, kurrar i magen så ska nog göra mig frukost.

jag är jätte sugen på en sådan där stor god och nyttig frukost. blir alltid så frästad och avundsjuk när jag ser och läser om allt gott som michaela gör! hon är så duktig, önskade att jag hade orken till det jag med..

/a


Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards