amandadunder

Alla inlägg den 21 juli 2011

Av amandadunder - 21 juli 2011 11:18

nu var det nästan en vecka sedan jag bloggade.

har inte haft nå tid över alls. 

i lördags åkte jag med mormor och morfar till stockholm, prövade frisyrer på alla små barn. och dagen efter runt sju bar det av mot ön de skulle vara bröllop på. fixade håret med lockar och enkel uppsättning på alla fyra barnen och sedan på my. dom blev så vackra allihopa! jag var super hes, hade ont i halsen och var hostig, sången gick ändå ganska bra i början men när halva var avklarad började rösten ge vika. men hela blev ändå sjöngd! jag blev bara sämre under kvällen, tillslut hade jag feber också. vi fick tyvärr åka från bröllopet redan klockan nio. dagen efter mådde jag inte bra alls, men i tisdags var febern borta och familjen skulle till grönan och vem vill missa det? hostig och snorig, men jag hade riktigt kul ändå. igår åkte vi ut med båten, jag mamma jonas och lina. asbra båt det där, haha puss på den!

idag ska jag fira lina som snart fyller 18, och träffa madde en stund. ska också kolla om det finns någon tvättstuga ledig eller om jag får ta och boka en, börjar bli dax för en rejäl tvättning och städning av mitt rum nu. 


jag är jätte spänd inför måndag, robbin ska tatuera sig och då borde faktiskt han vara nervös inte jag..

/a

 






Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards