amandadunder

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av amandadunder - 17 maj 2011 21:10

har vart en jätte bra dag på salongen idag, fått göra många roliga saker och hjälp till med mycket. käns roligt att få ta kunder!

imorgon är det matte nationella och kunder på eftermiddagen.

önska mig ett stort lycka till inför matten imorgon, det lär verkligen behövas!


varför blir man sur över att någon säger att man saknar den? varför blir man arg för någon säger att den förändrats? varför är det så svårt att förstå att man misstolkat en text, ge dig nu. 

"jag ber om ursäkt fall du tog detta på fel sätt!
jag menar inget illa och jag kan medge att jag vart dålig på att höra av mig jag också, men jag är sådan. ger personer mig ingen respons tillbaka så slutar jag också. menade inte att det är något fel på dig eller så. saknar bara dig väldigt mycket och jag tycker det är tråkigt att det är så. jag har bett dig höra av dig vad flera tillfällen till och med när vi var ute vid svedvi men efter det har jag inte hört någonting från dig. tråkigt."

/a

 


Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards