amandadunder

Alla inlägg den 12 maj 2011

.

Av amandadunder - 12 maj 2011 15:25

visst är det lite märkligt att för varje dag som går förändras ingenting, men när man blickar tillbaka är allt förändrat.

det fanns en tid du du var allt för mig, vi gjorde allt man kan tänka sig tillsammans. det käns som igår du tog min hand och sa till mig att jag var din bästa vän för alltid.

det är lätt att säga " vi får ses någon dag" "vi får höras" men ingenting händer när man inte tar tag i det.

allt du skrev på mig spegel står kvar, alla minnen och kort kommer aldrig raderas.

jag saknar dig så, men tråkigt nog känner jag dig inte längre.


 

APU

Av amandadunder - 12 maj 2011 14:12

behöver du en klippning, en ny frisyr, fylla på eller byta hårfärg?

hör gärna av dig så får du komma som modell på min APU salong.

Av amandadunder - 12 maj 2011 08:05

skönt man har sovit inatt, blixt, åska och spöregn.

jag blir livrädd när det blir såhär, fick ett sms av min söta linda halv fyra inatt. hon kunde inte heller sova av oväsendet och lika rädd som jag var hon. men stackaren sov ensam, som tur var hade jag i alla fall min pojkvän bredvid mig som kunde hålla om mig när jag blev rädd.

sitter och lyssnar på ekorren satt i granen med elsa i köket just nu.

ska nog klä på mig och göra mig redo för att åka till skolan och ha idrott och sedan sluta för dagen. då går jag och gymmar och solar med robbin.

ha en bra dag!

/a

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards