amandadunder

Alla inlägg den 23 mars 2011

Av amandadunder - 23 mars 2011 19:36

vart att bli hemma från skolan idag, snorig, hostig och hals ont, inte alls kul det här.

hoppas att jag mår bättre imorgon, om inte så till på fredag iallafall.


vaknade halv elva av att Robbin ringde mig och fråga vilka halstabletter jag ville ha, en halvtimme senare dök han upp här och vi lagade lite mat. sen har jag mest bara suttit på min röv och kollat på tv. jag har faktiskt börjat sticka också, ja ni läste rätt.. såg att det låg lite garn i olika färger och stickpinnar på golvet så jag tänkte att jag skulle försöka mig på det jag med. det går toppenbra och jag är grym på det där med att sticka! blir väl en halsduk eller någonting sådant, mamma håller på med en åt mig nu men det skadar inte att ha fler för man kan ju inte få för många, right?

pratade nyss lite med pappa karen och elsa i iChat, sa godnatt till lillen och snackade lite skit med pappa. bra uppfinning det där!

nu ska jag pallra mig in i duschen såjag känner mig lite freesch.

/a

Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards