amandadunder

Alla inlägg den 5 oktober 2011

..

Av amandadunder - 5 oktober 2011 18:38

"hallihallå" som corren brukade säga.

kom nästan nyss hem från skolan. vi hade kundmottagning idag, en kund och jag var helt slut. jag har vart så trött denna vecka, förstår inte hur detta går till? jag sover hur skönt som hellst i min underbara säng ändå går det bara inte att gå upp när klockan ringer. men alla kanske har såna veckor, vad vet jag.

gjorde nyss klart min engelska uppsatts som skulle vart inne föra veckan. jag var dock sjuk då så jag fick en extra vecka på mig att skriva klart den. just nu funderar jag på varför jag ens ville ha engelska B. käns helt värdelöst att få sluta en timme senare än alla andra, ha en mupp lärare och folk i gruppen jag knappt sett förut. men jag kanske kommer vara i behov av ett betyg i denna kurs senare i livet, då är det faktiskt ett smart drag av mig att avklara den redan nu. kan ändå inte hoppa av nu, då blir det ett IG istället för att lovande betyg.

på fredag blir man upphämtad av maria och hennes två gullungar till barn. vi drar oss då mot hallsta för att jag ska klippa dem och samtidigt få skjuts hem. senare på fredagskvällen bär det av mot sötislinda. blir en myss kväll med flickorna och lite tacos i magen. mumma!


blogulater

/a

  


Presentation

Fråga mig

13 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Tidigare år

Besöksstatistik

.


Ovido - Quiz & Flashcards